Duo-concert met fanfarekorps Ons Genoegen uit Millingen

Waar: cultureel centrum De Pas, De Misse 4, Heesch
Wanneer: zondag 3 november 2024
Tijd: 13.00 uur
Toegangskaart: € 7,50 (inclusief pauzedrankje)

Duo-concert van stadsharmonie KVA en fanfare Ons Genoegen in De Pas

Op zondag 3 november 2024 geven stadsharmonie KVA en fanfarekorps Ons Genoegen uit Millingen een duo-concert in cultureel centrum De Pas aan De Misse in Heesch. Het concert begint om 13.00 uur. Beide orkesten spelen 45 minuten, met tussendoor een pauze.  Kaarten voor het duo-concert kosten € 7,50, koffie of thee in de pauze inbegrepen. Op 3 november te koop aan de kassa van De Pas.

Voorbereiding op concours
Het duo-concert van KVA en Ons Genoegen is voor beide orkesten de voorbereiding op een landelijk concours dit najaar. Voor dirigenten en muzikanten een prachtige muzikale uitdaging waar zij een heel jaar voor repeteren en naar toe leven.
Zondag 10 november speelt KVA op een concours voor harmonieorkesten in theater De Maaspoort in Venlo. Fanfarekorps Ons Genoegen doet in maart 2025 mee aan een concours in theater De Hanzehof in Zutphen.

Op 3 november spelen de orkesten de muziekstukken die zij op hun concours presenteren, aangevuld met andere nummers uit het repertoire.

Meer weten over KVA en Ons Genoegen?
Kijk op www.kva.nl of volg ons op Facebook en Instagram
Kijk op www.fanfarekorpsonsgenoegen.nl  of volg ons op Facebook

Ga naar de bovenkant