Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 14 januari heeft KVA Anne-Marie Seelen en André van Veghel benoemd tot erelid van de vereniging.

Anne-Marie is oprichter van beginnersorkest Opmaat en al meer dan 25 jaar de dirigent van Opmaat. Buiten dat is ze ook echt Mrs. Opmaat, ze regelt echt alles en zorgt dat de beginnende muzikanten zich meteen thuis voelen bij KVA én dat ze al in een vroeg stadium leren hoe fijn het is om in een orkest samen te spelen.

André van Veghel was jarenlang voorzitter. Hij begon als interim-voorzitter in een roerige tijd en leidde KVA naar rustiger vaarwater. Ook richtte hij met een aantal Ossenaren die KVA een warm hart toedragen het KVA-steunfonds op, dat ervoor zorgt dat KVA bij bijzondere gelegenheden zoals nieuwe kleding, een concours of jubileum een steuntje in de rug heeft bij de organisatie.

Verder was hij 10 jaar lang de motor achter de organisatie van ons traditionele en zeer populaire Nieuwjaarsconcert.

KVA is blij met deze leden die zich op bijzondere wijze hebben ingezet om KVA de bruisende vereniging te maken die zij nu is.

Anne-Marie en André, van harte gefeliciteerd.

KVA trots op nieuwe ereleden

Deel dit nieuwsbericht!